11 april 2011

Ja se karlar.. ;)

Helgen som gick gav riktiga vårkänslor med 16 plusgrader och härligt, soligt väder!
Vi gick en riktigt långtur igår, ca 1,5 mil, å det va riktigt skönt att komma ut!

Ludvig & jag på promenad!



















Dock blev det lite för mycket av det goda för herrn i huset som konstaterade att det va den läängsta promenad han nååånsin gått å han blev liggande hela kvällen med ryggont! Stackars Darlingen!!

Men självklart har vi en Morsan & jag-vetepåse som gjorde riktigt gott för ryggen!

Varm vetepåse lindrar gôtt på onda ryggar!













Fler vetepåsar och olika modeller ser ni i äldre blogginlägg, HÄR!

Morsan har sytt ett helt gäng med finfina necessärer och bunkar i helgen, de går i samma tyger som den necessär Jolins Home lottade ut i förra veckan! Jag har sytt vidare på Ludvigs nya byxor och en mössa har han fått också! Vidare står hissgardiner till verandor och barnrum, vimplar, solhattar och fler necessärer på agendan!

Ha en fin måndag!
Kram från Morsan & jag!

2 kommentarer:

  1. Ja, tänk vad mycket härligare det är med riktiga långpromenader så fort solen kikar fram! =)

    Hoppas ryggen känns bättre och att han snart vågar sig med på fler promenader ;-)

    Ha det gott, kram Maria

    SvaraRadera
  2. Ja riktigt skönt, både för kropp och själ! :)
    Ryggen är bättre nu men jag tror det blir svårt å få med honom på mina långturer på ett tag!! ;)

    Ha det fint Maria! Kram från Lisa

    SvaraRadera