28 februari 2011

M som i..

..Mmmegafin mmmanchesterbyxa i rött med vita prickar..



















Svart mudd i midja och i benslut!














Å bak på rumpan sitter ett litet M..




















Idag ska Ludvig & jag och våra goa vänner P. & T. bege oss till.. håll i er.. Ullared! Jo, det är sant! Jag som lovat mej själv att aldrig åka dit åker nu dit för å kika runt på en massa onödiga grejer som vi garanterat inte behöver.. Men så ska jag naturligtvis leta tyger och fina band, spetsar och knappar också. Sånt är Morsan & jag alltid på jakt efter! Vi får väl se vad vi kommer hem med!

Ha en fin måndag alla!
Kramar från Morsan & jag & Boris (eller vad han nu heter han den där chefen i i Ullared!)

Ps. Kom iåg att gilla mössan som Morsan & jag la upp på vår facebooksida den 18/2. Då är ni med i utlottningen av den snygga mössan, värde 150 kr!
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar