22 juni 2010

Solhatt och tårtkalas!

Morsan & jag syr fler solhattar.. Den vi visar idag är sydd i grönrutig bäck å bölja utvändigt och blårutig bäck å bölja invändigt!

Solhatt i storlek "bebis"..


















Resår i nacken gör att hatten sitter bra!
Utvändigt..


















..å invändigt.













Brätte på solhatten som går att vika..



















Vackra blå blommor i den prunkande trädgården.. :)













Solhatt i det här utförandet kostar 200 kr. Den här hatten är redan paxad men vi kan sy upp liknande om ni så önskar!

Idag har jag bjudit min kära kusin och min kära vän och deras döttrar på födelsedagsfika i trädgården. Bjuder på en härlig tårtbild! Mumma!













Om en dryg timme sticker vi till Anna på homeparty! Bilen är fullpackad med tjusiga grejer och tyger å vi ser fram emot en riktigt riktigt trevlig kväll! :)

Kramar från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar