19 juni 2010

Bröllops-flaggor!

Nåja, inte riktigt bröllopsflaggor, men snygga vimplar visar Morsan & jag såhär på kronprinsessans bröllopsdag!

Snygga vimplar på tråd!













Rutigt tyg i vitt och blått.


















Döskalletyg i svart och vitt..


















Randigt tyg i vitt och blått..


















Vimplarna kostar från 35 kr./ styck och kan fås i valfria tyg-kombinationer..






































Morsan & jag kollade på bröllopet förut å konstaterade att de har bra mycke snygga kläder de där kungligheterna! Jag passade även på å tala om för Morsan vilka detaljer jag gillade på de olika kreationerna eftersom hon ska få sy min brudklänning den dagen det är dags (dock inget datum inplanerat för detta ännu!). Sen kom vi på att när prinsarna och prinsessarna ploppar ut eftersom, så måste vi ju kontakta Vikotria & Daniel å tala om att vi har alldeles perfekta Morsan & jag-kläder till de söta barnen! :)

Är det nån av Er som känner dem så får ni gärna hälsa från oss! ;)

Ha en skön lördagkväll! Här blir det grillning i dag igen.. :)
Kram Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar