15 februari 2010

Mässa och semester!

Morsan & jag har blivit tillfrågade om att ställa ut på Kvinnomässa i början av mars. Jättekul att mässarrangörerna tänker på oss! :) Vi kommer visa upp ett urval av våra grejer och tyger. Mässan är på Tjolitta i Sillerud utanför Årjäng den 7:e mars. Vi återkommer med mer information längre fram, men nu har vi nämnt det i alla fall så skynda å skriv upp i kalendern så ni inte missar detta! :)

Vi har också blivit tillfrågade från flera håll om homeparties, å det är ju skitskoj! Hör av er om ni också är intresserade..

Så i och med detta har vi sytt upp grejer så det ryker, det är ju kul om man har nåt att visa upp när det är dags.. ;)

Men i kväll blir sista syar-kvällen på några veckor för min del, jag ska åka på semester till Thailand med pojkvännen och några av de allra bästaste vännerna! :) Känns heeeelt ok.. :)

Om det överhuvudtaget går kommer jag att blogga från den lilla paradisön på bilden under, om inte annat släpper jag in Morsan i bloggen å då får ni hejja på henne så gott det går!!














Ha det bra allihopa! Kram från Morsan & jag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar