25 februari 2014

Fars & mors lilla Olle..

Nyligen kom en mycket efterlängtad liten Olle till världen och genast satte jag mig å sydde den här lilla mössan. När jag va färdig frågade jag Olles mamma om favvofärg och som tur var, var svaret grönt. Mössan skickades tillsammans med ett litet kärleksbrev på posten.

Söt liten mössa till söt liten Olle. En mössa att växa i länge, första säsongen med vikt kant å sedan flera säsonger utan uppvik.














































Idag har vi besökt Alfons Åbergs kulturhus igen. Nu börjar Ludvig bli i lagom ålder för att leka där, uppskatta alla grejer, teatrarna och sagostunden. Fikat är också toppen.



























Därefter gick vi ut i solskenet(!!) och promenerade i trädgårdsföreningen. Där hittade vi årets första blommor. Vilken lycka!

























Ha en fin dag, önskar Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar