29 januari 2014

Till minsta lilla grynet!

Nysytt från Morsan & jag som passar till de minsta små grynen.

Vändbar mössa med löstagbar rosett. Mössa i ceriserosa med ljusare rosa prickar och mönstrat i chokladbrunt med blommor och löv i rosa, lila och gult.  En mössa många variationsmöjligheter..




Välj att ha rosetten på eller av.. Säkerhetsnål är påsydd på baksidan av rosetten och fästs på mössan i det yttersta tyglagret!






















Cerise rosett!



















Vändbar barnmössa utan rosett kostar 125 kr, vändbar barnmössa med rosett kostar 150 kr.
Ha en fin dag, önskar Morsan & jag!


1 kommentar:

  1. Hej. Jag skulle vilja lägga en beställning på mössor om ni har lite tid. �� vill ni Maila mig på lisapeterson_@hotmail.com
    Så jag vet hur jag ska gå tillväga? Mvh lisa

    SvaraRadera