10 april 2012

Total sockerchock!

Påskhelgen var en total sockerchock - på många sätt! Godis och god mat i överflöd hos vänner och familjer och riktigt söta godbitar i form av små påskkäringar och påskgubbar!

Jag hann med att sy flera små mössor, varav två stoppades i små påskbrev till Ludvigs kompisar samt ett set med mössa och scarf till honom själv.

Himla fräsch orange mössa med vita flodhästar och blå tut på toppen (för att ta upp färgen i den blå jackan) och en matchande scarf i samma tyger som sitter skönt blåsiga dagar!

L. i mormor & morfars trägård!




























På påskafton kom lilla I. med påskbrev till Ludvig, sötare påskkäring får man ju leta efter!




















Bilderna är tagna hemma. Alltså, hemma på min gata där jag, mina syskon och våra vänner växte upp. Ja det är allt konstigt, för "nyss" va det I.´s mamma E. och jag som sprang runt på den där gatan. Å nu sitter våra små barn där på trappen (nåja, de sitter ytterst små korta stunder, de springer mest runt!!).. Tiden går fort, bäst att fånga dagen!

Hoppas ni har haft en fin påsk och ha en bra dag, kram från Morsan & jag!

Ps. Gilla oss gärna på Facebook!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar