13 januari 2012

Lille I.

Det är svårt att förstå hur små nyfödda bebisar är ibland. Å fast man har haft ett sånt där litet gryn själv så glömmer man fort.. Ibland tittar jag på Ludvig när han sover i sin säng å tänker: "När blev han så stor, när växte benen och blev så långa...?".

Ja, oavsett ålder så är de väldig goa i alla fall!

Lille I. som föddes i december fick de här små byxorna när vi var hos honom och hans familj på våffelfika! Mums! Blå manchesterbyxor med randig mudd i festliga färger!














 Byxorna med uuppvikta muddar passar bra till att börja med! 














På paketet fanns ett handmålat grattiskort som jag har gjort, fler kort finns till försäljning! Å lägg märke till att rosetten matchar mudden på byxorna! ;)



















I.´s syster S. fick de här rosa byxorna när hon föddes, de kunde hon sedan använda i nästan 1 år!! Först med vikta muddar och därefter utan. Ett bra plagg som "varar" länge! Sånt gillar Morsan & jag!



















Blomma som sitter "löst" fram på byxan!






















Här är ytterligare ett par byxor, de hade Ludvig när han va liten bebbe! Samma modell som I.´s byxor överst i inlägget, men sydda i ett mörkare blått manchestertyg och randig mudd i blått och vitt!



















Stjärna på rumpan!





















Ha en riktigt fin helg allesammans! Morsan & jag  å hela släkten ska fira mormor B. som fyller 90 år, hurra hurra för världens bästa!

Kram från Morsan & jag!


1 kommentar: