30 maj 2010

Mor lilla mor..


"Mor lilla mor, vem är väl som du?
Ingen i hela världen..."

Å va den versen är fin!
Har Ni precis som jag världens allra bästa mamma så hoppas jag att ni har uppvaktat henne med blommor, presenter, kramar och snälla ord i dag.. :) Det har i alla fall jag och mina bröder gjort! Farsan stod för smarrig middag! Tack för det! :)

Morsan & jag är ju inte bara företaget "Morsan & jag", vi är ju Morsan & jag på fritiden också.  Vi håller ihop i vått och torrt och blir jag bara en hälften så bra och fin och klok Morsa som min kära mamma så kommer jag va helnöjd med det!! Så tack till alla mammisar där ute som ställer upp och finns för oss barn. Ni är bäst!

Morsan & jag i starten av våran "karriär".. :)













Puss & kram från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar