17 oktober 2012

Tiden går fort..

Tiden går ständigt fort, kanske bara å gilla läget å inse att det går undan i svängarna! That´s life, liksom!

Jag  har precis påbörjat min sista praktikperiod innan utbildningen är klar! Kom då att tänka på att de necessärer mina fina handledare på förlossningen fick i våras inte har visats i bloggen ännu! Här kommer den ena!

A-M´s necessär, blommig med randiga detaljer i fina färger!





















Kardborrestängning!




















Egenhändigt gjort akvarellkort, innehållande mitt oändliga tack för allt jag har fått ta del av och lärt mig!














Denna necessär matchar de här förvaringsbunkarna som vi visat i bloggen tidigare i år!













Förvaringsbunkarna är vändbara, sydda i samma tyger som necessären ovan!




















Kram på Er från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar